(2ND HAND EMOTIONS - drugo poglavje)
Dobro
poslušaj, kaj ti pravim: nameri nazaj in ne naprej svoje korake, kot
oči sinu, ki se spoštljivo odvrnejo od častitljivega materinega
obraza, ali, še raje, kot kakšen v brezkrajnost izproženi kot
zmrzljivih in kar naprej zamišljenih žerjavov, ki pozimi z
razprtimi perutmi mogočno jadrajo skozi tišino proti določeni
točki na obnebju, od koder iznenada potegne čuden in močan veter,
znanilec nevihte.

V
kuhinji smo se znašli. Fragola je stopila k oknu in spustila roleto.
Posedli smo za mizo in Mastino je pričel pripravljati vse potrebno
za šut. Prekinil sem tihi obred in izjavil, da bom raje snifal.
Mastino me je zvedavo pogledal, začuden, češ, ti ne boš v žilo?!
Pričel mi je razlagati, kako mu je všeč tisti hudournik, ko ti
heroin prek žile butne v telo in ti v trenutku polomi tilnik, da se
sesedeš v orgiastičen krč. »Nisem še in tudi ne mislim,« sem
mu odvrnil. Samo skomignil je z rameni in rekel: »A me mi piace la
botta!«. Nagnil sem se nad zavojček iz alu folije in si izrisal
pošteno črtico, potegnil sem, da me je zaskelelo v nosnici, začutil
sem tisti bakrenasti okus, ki je napovedoval skorajšnji naval
endorfinov. Mastino je prijel Fragolo za roko ter ji počasi zaril
iglo v žilo, njene veke so se pričele trepetaje spuščati.
Pripravil je še sebi šut in si ga spustil prek žile naravnost v
možgane. Zacingljali smo nad mizo kot božični okraski na novoletni
jelki.
Fragola:
umetnostna zgodovinarka, potetovirani joški, kričeče rdeči lasje,
pirs izpod spodnje ustnice, pank nabodala okrog vratu, kričeče
namazana po obrazu, s peklensko radovednostjo in žejo v očeh,
verižna kadilka trave. Fragola, musa psicadelica. Fragola,
psihedelična muza. Lajtmotiv; Ground
control to Major Tom.
Muza, mentorica, medij in gibalo.
Mastino:
zasanjan, z vlažnim pogledom krvoločnega psa, potetoviran po rokah,
korenčkasto navihani lasje, smukav nasmešek, ogrodje risanega
junaka, žgečkljivo okrogel, pirs pod spodnjo ustnico, karo hlače,
bela kanotjera, hoja italijanskega plemiča, prepad izza svedrov, ki
jim pravimo oči. Mastino, il barone rampante. Mastino, poskočni
baron. Lajtmotiv; Sono
insofferente e basta!
Pesnik, slikar, muzičar.
Thompson:
podivjana prekla v višino, grbava, lačna in naveličana obenem,
sloki dredi, oguljene hlače iz modrega žameta, rebraste kot on,
pletena kapa, klavirski prsti, melanholična nevrastenija, verižno
kajenje, nihilističen nos, kurbirske oči – zelene. Thompson, il
satellite. Thompson, satelit. Lajtmotiv; Kaka
bebavost, da od lepote zahtevajo pamet!
Pesnik, performer, dj.
Trije
od opijatov pokrčeni lenivci se zrinejo v dnevno sobo.
Kolebali
smo o početju, kot bi plavali znotraj zelo gostega akvarija, vsak
gib upočasnjen in lenoben, besede težke in kotaleče, grleno
spotikanje. Fragola si želi pogovora, z Mastinom navijava za film
Kena Russella.
»Ma
dej, ne morš kadit na hors, ti bo slabo!« midva z Mastinom.
Zmagala
sva, nocoj je na sporedu film Kena Russella, Hudiči.
Ekran zasveti, prične uvodna špica, fašemo še drugi šut, tokrat
se zastori nastežaj odprejo, v diametralnem nasprotju so z našimi
svinčenimi vekami. Popadamo v film.
Svet
gonijo prikazni s senčne strani: inkvizicija, človeški gnoj, lov
na čarovnice, pijavke, šarlatanstvo, zablode, krivoverci, incest,
porkerije vseh sort, apokaliptična pokrajina, plemiči laudanduma,
sister Jeanne masturbira, Kristusa posilijo, človeški mehurji
pritlehnosti, nage nune, zadete od erotizma blaženosti, množične
psihoze izgubljenih duš … orgija čutnosti in gnusa.
Vse
je dovoljeno, papež je odsoten, pride kmalu, nič človeškega nam
ni tuje in želodec se nam dviguje, izmenično hodimo kozlat na
sekret, z olajšanjem bljuvamo drobovje, toplo-kislo notranjost,
stiskamo si dolgo trpinčene mozolje podzavesti, s prosojnimi dlanmi
si brišemo odvečno slino pregrešnega ugodja z ustnic. Medtem pa
nas od zgoraj opazuje bog in si zapisuje v svojo beležko.
With
no signed confession to prove otherwise, everyone has the same
opinion ... those are the devils!
Ko
se Bog naveliča našega gnusno-hedonističnega početja, se odpravi
še sam na sekret kozlat od pravkar videnega. Mi trije izkoristimo
trenutek in pridamo v njegovo beležko pod njegove zapiske naše
opombe.
V
hipnosti, ki je lastna govorjeni prozi, se rojeva ta konflikt –
zagata – vzhaja strast, najverjetneje edina, ki veže nase vse nas,
na tisti točki, ki ji pravimo točka preloma.
Anarhična
tenzija; čustvo, ki žge dvojnost med akcijo in teorijo, med
delovanjem in mislijo, venomer vžiga naše sanje in naša dejanja,
ki hlastajo po radikalni spremembi že obstoječega. Radost tistega,
ki se bori brez prestanka, da bi se rešil vseh spon, slast, ko
okusiš nektar življenja; svobodno življenje, ki je vredno, da se
ga živi.
Potrebno
je ohranjati to tenzijo – napetost, znotraj nas samih, napetost do
drugačnega, do nepredstavljivega, neizrekljivega, napetost do neke
dimenzije, ki jo moramo ustvariti – ki se ima zgoditi – čeprav
ne vemo na, kakšen način lahko to storimo, kajti napetost je
nekakšen odnos do spremembe – predrugačenja.
Napetost
in anarhizem, dva pola, ki znotraj nas ustvarita vesolje, stičišče
zunanje realnosti in notranjih neštetih stikal, ki vodijo neznano
kam, vodijo v nepredstavljive pustolovščine, večni konflikt, ki
nas oblikuje tako navzven, kot tudi navznoter.
Otroci
s posebnimi potrebami, neprilagojeni otroci, otroci pred oltarjem
svobodnega duha. Požgati vsa razpela, herezija kozjih molitvic,
provokacija, ki služi kot kompas, da se ve, do kje se sme. Tista
slepota, ki je dana od predhodnikov, ki so nas okužili z isto
strupeno krvjo, krvjo odpadnikov, ki so bili sprva preganjani, nato
čaščeni. Bog v vsej svoji žlehtnobi, devištvo v vsej svoji
zablodi.

Ni komentarjev:
Objavite komentar