nedelja, 16. avgust 2015

Wanna see my past in flames?

Nihče mi ne plača,

a ti poveš:

Plačam stalno!

Lontano lontano lontano ...

Vse sem počel, čisto vse.

Onkraj sem zakorakal.

Nič ne znam - vse v sebi znam.

Izsiljujem ljubezen,

ko se ta zgodi,

blebetavo z jezika spolzi.

Ne vem več, zdi se,

da sem samo jemal,

da sem samo jemal ...

Ornella Vanoni,

tristezza vai via!

Amici da dopo la guerra!

Potankosti niso malenkosti.

Konec koncev k vam se zatekam,

doživeto in odpeto, svoboda na lučaj,

nikar, nikar, ne vračam se nazaj!

Luigi Tenco in srebrna krogla

v mestu rož, ostalo misterij objame,

nič več ne sprašujem, čuješ?

Rimanere deluso potrei ...

ma tu sei, vedrai ... e vai, vai!

Misfit love, take it or leave it!

Only the best pills i swallow ...






Ni komentarjev:

Objavite komentar