Dobro poslušaj, kaj ti pravim: nameri nazaj in ne
naprej svoje korake, kot oči sinu, ki se spoštljivo odvrnejo od častitljivega
materinega obraza, ali, še raje, kot kakšen v brezskrajnost izproženi kot
zmrzljivih in kar naprej zamišljenih žerjavov, ki pozimi z razprtimi perutmi
mogočno jadrajo skozi tišino proti določeni točki na obnebju, od koder iznenada
potegne čuden in močan veter, znanilec nevihte.
Fragola; umetnostna zgodovinarka, potetovirani
joški, kričeče rdeči lasje, pirs izpod spodnje ustnice, pank nabodala okrog
vratu, kričeče namazana po obrazu, s peklensko radovednostjo in žejo v očeh,
verižna kadilka trave. Fragola, musa psicadelica. Fragola, psihedelična muza.
Lajtmotiv; Graund control to Major Tom.
Muza, mentorica, medij in gibalo.
Mastino; zasanjan, z vlažnim pogledom krvoločnega
psa, potetoviran po rokah, korenčkasto navihani lasje, smukav nasmešek, ogrodje
risanega junaka, žgečkljivo okrogel, pirs pod spodnjo ustnico, karo hlače, bela
kanotjera, hoja italijanskega plemiča, prepad izza svedrov, ki jim pravimo oči.
Mastino, il barone rampante. Mastino, poskočni baron. Lajtmotiv; Sono insoferente e basta! Pesnik,
slikar, muzičar.
Thompson; podivjana preklja v višino, grbava, lačna
in naveličana obenem, sloki dredi, oguljene hlače iz modrega žameta, rebraste
kot on, pletena kapa, klavirski prsti, melanholična nevrastenija, verižno
kajenje, nihilističen nos, kurbirske oči, zelene. Thompson, il satellite.
Thompson, satelit. Lajtmotiv; Kaka
bebavost, da od lepote zahtevajo pamet! Pesnik, performer, dj.
Trije od opijatov pokrčeni lenivci se zrinejo v dnevno
sobo.
Kolebali smo o početju, kot bi plavali znotraj zelo
gostega akvarija, vsak gib upočasnjen in lenoben, besede težke in kotaleče,
grleno spotikanje. Fragola si želi pogovora, z Mastinom navijava za film Kena
Russella.
»Dove sono le cartine, merda ...« prične nejevoljno
iskati papirčke Fragola, da bi si zvila kanon.
»Ma dej, ne morš kadit na hors, ti bo slabo!« midva
z Mastinom.
Zmagala sva, nocoj je na sporedu film Kena Russella,
The devils. Ekran zasveti, prične
uvodna špica, fašemo še drugi šut, tokrat se rolete odprejo nastežaj, v
diametralnem nasprotju so z našimi svinčenimi vekami. Popadamo v film.
Inkvizicija, človeški gnoj, lov na čarovnice,
pijavke, šarlatanstvo, zablode, krivoverci, incest, porkerije vseh sort,
apokaliptična pokrajna, plemiči laudanduma, sister Jeanne masturbira, Kristusa
posilijo, svet gonijo prikazni s senčne strani, človeški mehurji pritlehnosti,
nage nune zadete od smeha, orgija čutov in gnusa, vse je dovoljeno, papež je
odsoten, pride kmalu, nič človeškega nam ni tuje in želodec se nam dviguje.
Izmenično hodimo kozlat na sekret. Tisto bruhanje, ki bruhne na plano, kot
olajšanje, kot mozolj, ki komaj čaka, da privre na dan, s svojo gnojno vsebino.
Medtem pa nas od zgoraj opazuje Bog in si zapisuje v
svojo beležko.
With
no signed confession to prove otherwise, everyone has the same opinion ...
those are the devils!
Ko se Bog naveliča našega gnusno-hedonističnega
početja, se odpravi še sam na sekret kozlat od videnega. Mi trije izkoristimo
trenutek in pridamo v njegovo beležko pod njegove opombe še naš odstavek.
V
hipnosti, ki je lastna govorjeni prozi, se rojeva ta konflikt – zagata – vzhaja
strast, najverjetneje edina, ki veže nase vse nas, na tisti točki, ki ji
pravimo točka preloma.
Anarhična
tenzija; čustvo, ki žge dvojnost med akcijo in teorijo, med delovanjem in
mislijo, venomer vžiga naše sanje in naša dejanja, ki hlastajo po radikalni
spremembi že obstoječega. Radost tistega, ki se bori brez prestanka, da bi se
rešil vseh spon, slast, ko okusiš nektar življenja; svobodno življenje, ki je
vredno, da se ga živi.
Potrebno
je ohranjati to tenzijo – napetost, znotraj nas samih, napetost do drugačnega,
do nepredstavljivega, neizrekljivega, napetost do neke dimenzije, ki jo moramo
ustvariti – ki se ima zgoditi – čeprav ne vemo na kakšen način lahko to
storimo, kajti napetost je nekakšen odnos do spremembe – predrugačenja.
Napetost
in anarhizem, dva pola, ki znotraj nas ustvarita vesolje, stičišče zunanje
realnosti in notranjih neštetih stikal, ki vodijo neznano kam, vodijo v
nepredstavljive pustolovščine, večni konflikt, ki nas oblikuje tako navzven,
kot tudi navznoter.
Otroci
s posebnimi potrebami, neprilagojeni otroci, otroci pred oltarjem
svobodnega duha. Požgati vsa razpela, herezija kozjih molitvic, provokacija, ki
služi kot kompas, da se ve, do kje se sme. Tista slepota, ki je dana od
predhodnikov, ki so nas okužili z isto strupeno krvjo, krvjo odpadnikov, ki so
bili sprva čaščeni, nato preganjani. Bog v vsej svoji žlehtnobi, devištvo v
vsej svoji zablodi.

Ni komentarjev:
Objavite komentar