nedelja, 12. junij 2016

Bird of pray! Eno dobro kritiko mi dej!

Tako pljuvajo po meni, da boli.

Tako kljuvajo po meni, da boli.


Res boli, res. Skeli.
                                  Pekli.

Žaltavo zelje. Že tako se počutim kot mrhovinar.

Crkni! Ne prilegaš se. Podlegaš lastnemu pogledu.

Solzica tu.
                            Solzica tam.
Valilnica.

Krotilnica.
Krotilda.

Vrečko ima v riti prečko.

                                          Otroci se borijo za svoj prostor pod soncem.

Naj, naj ugriznejo.

                                    Še toliko bolj.

Vrti se mi.

                                Morpheus me natepava.             Postaja
Morfej.

Sanj nikar ne glej. Uravnilovka sanj.

                                                               Hrbet ti polomijo.
Za bebca te imajo.

                               Za take ni milosti.

Potočim solzico na trebuščku sinice.

Videl sem mačka kako je razcefral mladega kosa.

Po koščkih. Fotr in mati nista jokala.

                                                              Drla sta se.
Ni zaleglo.

Grozen je glas ptic. Glas svobode.

                                                            Črn maček,
kot noč.

                            Priznam,

ko ti povprečje drobi kosti,                                  boli!

                                              Nekega dne

izgine vse človeško.

                                                               Smrdijo ti copati.
Poscana poletuša.

                                 Nehi se že cmizdit.

Samo še nekaj,                                             ta pička, ki pljuva po smrti,

                               je grda kot smrt.

Čiv, čiv
                                                              ŠE SEM ŽIV!




Ni komentarjev:

Objavite komentar