sobota, 10. oktober 2015

PLOVBA



sem videl tvoja dela

ampak so mi bila besedila pregloboka da bi jih povezal z vizualno podobo

je rekel

fak sem si rekel

eureka !!!

onkraj vidi

in potem

oprosti

da sem tako direkten

fant nikar

nikar se ne opravičuj

redke so zveri

ki znajo zagristi

in vidijo

vidijo vidijo

dotaknil se me je

me spodnesel

in okaral

slikar umetnik

meditira ko slika

muka mu je obesiti

obesiti sliko na steno

potuje potuje potuje

na ladji lomi obzorje

s perspektivo se igra

soncu meče empatijo v obraz

vedno na poti

ko skušaš zaobjeti svet

izčiščen adonis

vranjih las

in zafrkljivega pogleda

ko bi le vedel

da so po mamini strani

moji pomorci in župniki

jaz sem se odločil za slednje

župnik narkič

vsak dan pred oltarjem samote

v brk bogu in stasitim svetnikom

skrit v arhivih spomina

segam globlje

a nepomično

jezik ne more čez mejo

ne da bi se razblinil

in jaz sem se zaklel

da bom potoval

na plečih drugih

skozi njihove oči

zrl v nove svetove

Ni komentarjev:

Objavite komentar