sobota, 1. avgust 2015

Povej mi, sem lep na fotki?


Včasih bi bilo najboljše,
d
a vas ne bi bilo.

Ok, razumem,
a ni tak.

Tu sem, ja, jaz.
In? Kaj zdaj?

Brez strahu
naše želje spet niso
tako nemogoče

Bodo že preživeli
se sklicevali na višje ištance

to sem to sem
kar pišem

fajn fajn fajn fajn

kdo bi si mislil
nečednost ta

Veseli me, vedno ti najdem                    PRITLIČJE
novo ime

se sme se sme

Za ljudi, ko pokloniš jim čas
in v času stas, človek rabi                                      priltličje
kar rabelj shrani, le beseda:
Vzami si čas, brez nas

ni jas ni jas

Bolj te poznam
Bolj varnega se počutim s  s s teboj

Kdor je včeraj zamudil Nino Bulatovix
mu je lahko žal

odkar pomnim zase
vem da je moj najdragocenejši material
fleksibilnost

Če ne bi bilo medmrežje
na klik
bi ga Michelangelo
nadrajsal

štos ni v tem
kar moraš preživeti

štos je v tem

da se odločiš

                                                         PRITLIČJE
živeti

celo v tragediji

je dovoljena svoboda


in vas je strah

prah

krah


Ni komentarjev:

Objavite komentar